«Άννα Ροδίτη». Η πρώτη μεταπολεμική (1947-48) αισθηματική και αντιστασιακή ταινία

ΗΘΟΠΟΙΟΙ

«Άννα Ροδίτη». Η πρώτη μεταπολεμική (1947-48) αισθηματική και αντιστασιακή ταινία

Γράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς Η πρώτη μεγάλου μήκους αισθηματική και αντιστασιακή…

Μεταβείτε στο άρθρο: «Άννα Ροδίτη». Η πρώτη μεταπολεμική (1947-48) αισθηματική και αντιστασιακή ταινία
Το σκίτσο που κοσμεί το λογότυπο του «Αθηναϊκού Μουσείου – Συλλογής Σκουζέ-Πετρίδη»

Α’ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΠΟΛΕΜΟΣ (1914-1918)

Το σκίτσο που κοσμεί το λογότυπο του «Αθηναϊκού Μουσείου – Συλλογής Σκουζέ-Πετρίδη»

Γράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς Είναι από τα όμορφα δημιουργήματα που συνοδεύουν…

Μεταβείτε στο άρθρο: Το σκίτσο που κοσμεί το λογότυπο του «Αθηναϊκού Μουσείου – Συλλογής Σκουζέ-Πετρίδη»
Ο ρομαντικός – ανήσυχος ποιητής και φίλος του λόρδου Βύρωνα Πέρσυ Σέλλεϋ

ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ (1821-1828)

Ο ρομαντικός – ανήσυχος ποιητής και φίλος του λόρδου Βύρωνα Πέρσυ Σέλλεϋ

Γράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς Αποτελούν μέγα κεφάλαιο στην ιστορία του Φιλελληνισμού…

Μεταβείτε στο άρθρο: Ο ρομαντικός – ανήσυχος ποιητής και φίλος του λόρδου Βύρωνα Πέρσυ Σέλλεϋ
Όταν η βέργα και ο χάρακας ήταν εργαλεία «σωφρονισμού» στα χέρια των διδασκάλων

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΣΧΟΛΕΙΑ)

Όταν η βέργα και ο χάρακας ήταν εργαλεία «σωφρονισμού» στα χέρια των διδασκάλων

Γράφει ο Ελευθέριος Γ. Σκιαδάς Με την έναρξη της σχολικής χρονιάς ευκαιρία…

Μεταβείτε στο άρθρο: Όταν η βέργα και ο χάρακας ήταν εργαλεία «σωφρονισμού» στα χέρια των διδασκάλων